T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KÜTAHYA / MERKEZ - Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu

Duyurular

Ekm

2023-2024 OKUL AİLE BİRLİĞİ GENEL KURUL TOPLANTISI

Okulumuzun 2023-2024 Eğitim - Öğretim yılı "Okul Aile Birliği Olağan Genel Kurul Toplantısı" 26.10.2023 Perşembe günü saat 15.00´te aşağıdaki gündem maddelerine göre yapılacaktır. Bilgi ve gereğini arz ederim.

Yaşadiye TUNÇ

Okul Aile Birliği Başkanı

Gündem :

1.Açılış ve yoklama,

2.Saygı duruşu ve İstiklal Marşı´nın okunması

3.Açık oylama ile Divan başkanı ve Yazman Seçimi

4.Okul müdürünün konuşması

5.2022-2023 Öğretim yılı faaliyet raporlarının ve Denetim raporlarının okunması,

6.Raporların ibra edilmesi,

7.2023-2024 Öğretim yılı tahmini bütçesinin görüşülmesi

8.Seçime katılacakların liste çalışması ve genel kurula tanıtılması

9.Yönetim kuruluna 5 asil , 5 yedek veli üye seçimi

10.Denetim kuruluna 1 asil,1 yedek veli üye seçimi

11.İhtiyaçların giderilmesine karşılık yeni yönetim kurulunun yetkilendirilmesi ,

12.Dilek ve temenniler. 

2023-2024 Okul Okul Aile Birliği Toplantı duyurusu için aşağıdaki linke tıklayınız.

https://sulemetetetikiho.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/43/01/744904/dosyalar/2023_10/17142543_2023-2024-OAB-TOPLANTISI.pdf

Ağu

     2023–2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI

ŞULE METE TETİK İMAM HATİP ORTAOKULU
OKUL SERVİS ARAÇLARININ ÇALIŞTIRILMASI İŞİ İLANI
a) İşin Niteliği ve Yeri
2023-2024 öğretim yılı boyunca Şule Mete Tetik İmam Hatip ,Ortaokulu ve okul bünyesinde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu öğrencilerinden isteyenlerin adreslerinden alınarak taşımacıyı tespit komisyonu ve taşımacı tarafından ortaklaşa belirlenen güzergâhlardan okula getirilmesi ve ders bitiminde de tekrar adreslerine geri götürülmek suretiyle taşımacılığının Okul Servis Araçları yönetmeliği kapsamında yapılmasıdır.
b) Şartname ve Eklerinin Nereden Hangi şartlarla Alınacağı
Okul servis araçları çalıştırma şartnamesi mesai saatleri içerisinde, okul idaresinden bedelsiz olarak temin edilebilir.
c) Servis Çalıştırma işinin Nerede, Hangi Tarih ve Saatte Yapılacağı
Servis çalıştırma işi, 11.09.2023 ile 14.06.2024, 2023-2024 eğitim öğretim yılında, hafta içi her gün saat 08.30da eğitim öğretimin başlayacağı, 15.25de sona ereceği şekilde gerçekleştirilecektir.
d)Servis Aracı Tespiti işinin Yapılma Yeri,Tarihi ve Saati
Okulumuz öğrencileri için okul servis araçlarının belirlenmesinin tespiti 17.08.2023 çarşamba günü saat:11:00’de okulumuz kütüphanesinde yapılacaktır.
e) İsteklilerden Aranılan Belgelerin Neler Olduğu
Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:
1) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,
2) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
3) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
4) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,
5) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,
6) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,
7) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,
f) Dosya Teslimi
Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz. Servis taşıma işi için dosyaların son teslim tarihi 31.08.2023 saat 15.00’dır.
İş bu ilan 24 Ağustos 2023 cuma günü komisyon tarafından hazırlanarak, öğrenci duyuru panosunda ve okulun web sitesinde duyurulmuştur.

 

2023-2024 Okul Servis Araçlarının Çalıştırılması İşi İlanı için aşağıdaki linke tıklayınız.

 

 https://sulemetetetikiho.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/43/01/744904/dosyalar/2023_08/15105533_2023-2024-Ogrenci-Servisi-Isi-Ilani_230809_231804.pdf

Ağu

     

2022–2023 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI

 ŞULE METE TETİK İMAM HATİP ORTA OKULU

OKUL SERVİS ARAÇLARININ ÇALIŞTIRILMASI İŞİ İLANI

a) İşin Niteliği ve Yeri

2022-2023 öğretim yılı boyunca Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu ve okul bünyesinde bulunan  öğrencilerinden isteyenlerin adreslerinden alınarak taşımacıyı tespit komisyonu ve taşımacı tarafından ortaklaşa belirlenen güzergâhlardan okula getirilmesi ve ders bitiminde de tekrar adreslerine geri götürülmek suretiyle taşımacılığının Okul Servis Araçları yönetmeliği kapsamında yapılmasıdır.

b) Şartname ve Eklerinin Nereden Hangi Şartlarla Alınacağı

Okul servis araçları çalıştırma şartnamesi mesai saatleri içerisinde, okul idaresinden bedelsiz olarak temin edilebilir.

c) Servis Çalıştırma İşinin Nerede, Hangi Tarih ve Saatte Yapılacağı

Servis çalıştırma işi, 12.09.2022 ile 16.06.2023, 2022-2023 eğitim öğretim yılında, hafta içi her gün saat 08.40'ta eğitim öğretimin başlayacağı 15.25'te sona ereceği şekilde gerçekleştirilecektir.

d)Servis Aracı Tespiti İşinin Yapılma Yeri,Tarihi ve Saati

Okulumuz öğrencileri için okul servis araçlarının belirlenmesinin tespiti 25.08.2022 Perşembe  günü saat:11:00'de okulumuz kütüphanesinde yapılacaktır.

e) İsteklilerden Aranılan Belgelerin Neler Olduğu

Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:

1)   Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

2)   Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

3)   Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

4)   Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

5)   Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

6)   Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

7)   Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,

f) Dosya Teslimi

Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz. Servis taşıma işi için dosyaların son teslim tarihi 22.08.2022 saat 15.00'dır.

İş bu ilan 16.08.2022 Salı günü komisyon tarafından hazırlanarak, öğrenci duyuru panosunda ve okulun web sitesinde duyurulmuştur.